Schowaj

Zgłoszenia

ZGŁOŚ EDYTORIAL DO WYDANIA SPECJALNEGO LUB NA STRONĘ (WYTCZNE NIŻEJ)

NASTĘPNE WYDANIE SPECJALNE:

CONFASHION MAGAZINE WYDANIE EKSKLUZYWNE #12

LIPIEC 2015

TEMAT: OPEN AIR

Plenery, natura, słońce, wiosna, świeżość, zabawa, przyjemność. Takie hasła będą przyświecać kolejnemu wydaniu specjalnemu Confashion Magazine! Zima poszła w siną dal, więc bierzcie aparaty i wychodźcie ze studia! Czekamy na piękne wiosenno-letnie edytoriale fotografowane w plenerze!

INSPIRACJI SZUKAJ NA NASZYM PINTEREST:

http://pinterest.com/confashionmag/

Ostateczny – nieprzekraczalny! - termin przyjmowania zgłoszeń: 21 Czerwiec 2015 24:00 GMT +2:00

Więcej szczegółów znajdziecie w briefie: http://www.confashionmag.pl/magazyn.html

 

ZGŁOSZENIA REGULARNE (STRONA)

Magazyn Confashion chciałby promować młodych twórców, dlatego szczególnie cenimy zgłoszenia wschodzących artystów, fotografów, bloggerów, dziennikarzy mody, projektantów i innych artystów związanych z tą branżą.

FOTOGRAFOWIE:

Jeżeli chcesz, by Twoje zdjęcia zostały opublikowane na naszej stronie lub w wydaniu specjalnym magazynu, wyślij nam maila zawierającego załaczone pliki *.JPG z edytorialu przeznaczonego do publikacji w Confashion Magazine wraz ze wszystkimi kredytami dotyczącymi wykorzystanych ubrań i ekipy (po angielsku!) na adres Antoniny Dolani (antonina[at]confashionmag.pl). Jest to jedyna akceptowalna przez nas forma zgłoszeń. Prosimy o nieprzesyłanie podglądówek w spakowanych plikach (*zip etc), inków do pobrania z dropbox, wetrasfer lub innych platform tego typu - w ten sposób możesz przesłać wyłacznie zakwalifikowane przez nas zgloszenie. Jeśli wyślesz link do profilu FB lub strony ze zdjęciami również nie rozpatrzymy tego jako zgłoszenie edytorialu.

Jeśli Twoje zgłoszenie zakwalifikuje się do publikacji skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o dalszych krokach.

UWAGA! Prosimy o przemyślane i odpowiedzialne zgłoszenia - po ich publikacji nie ma możliwości zmiany zawartości, treści kredytów, czy tym bardziej usunięcia ze strony. Jeśli wysyłasz zgłoszenie, to akceptujesz tą zasadę.

Co może pomóc w publikacji?

Tak, lubimy tematy kontrowersyjne! Ale w wydaniu w jakim poruszał je np. McQueen. Dlatego nie podchodź do tego banalnie – scena lesbijska nie gwarantuje publikacji.

Moda jest dla nas sztuką – jeśli Ty to także czujesz, pokaż to na zdjęciach.

Chcemy dostarczyć naszym czytelnikom wyjątkowy i unikalny materiał, dlatego oczekujemy sesji premierowych. Wyjątki mogą się zdarzyć, jednak sesja musi nam się bardzo spodobać.

Akcesoria oraz ubrania użyte w sesji powinny pochodzić od wschodzących lub niezależnych projektantów i marek (choć może się zdarzyć, że powali nas wybitna stylizacja z odzieży dostępnej w sieciówkach).

Nie ma tematu przewodniego do sesji publikowanych w portalu. Mimo wszystko, przygotowując się do publikacji, weź pod uwagę trendy i porę roku. Jeśli dane wydanie będzie wymagać specjalnych warunków (np. wydanie specjalne), poinformujemy o tym stosunkowo wcześniej na tej stronie i na Facebooku. Prosimy, sprawdzaj na bieżąco zakładkę "wydanie specjalne".


Może się tak zdarzyć, ze będziemy chcieli opublikować tylko wybrane zdjęcia z Twojego edytorialu. W takim wypadku poinformujemy Cię, które zdjęcia opublikujemy.

Wymogi techniczne:

  • Do zgłoszenia dołącz edytorial w postaci osobnych plików w formacie *.JPG, szer.max 1200 pix, 100dpi.

  • Nazwij zdjęcia odpowiednimi numerami, jeśli istotna jest dla Ciebie ich kolejność.

  • Nasz zespól zadba o wygląd i projekt publikacji, wiec nie musisz tego robić samemu. Jeśli masz jednak jakieś sugestie, uwzględnij je w zgłoszeniu.

  • Wiemy, że nad powodzeniem sesji czuwa cała ekipa i każdy szczegół jest istotny. Dlatego dołącz nazwiska wszystkich osób, które pracowały przy projekcie i funkcje, które przy niej spełniły. Jeśli kogoś nie uwzględnisz, a sesja zostanie opublikowana - nie będziemy mogli wprowadzić już zmian, a pretensje będziesz mógł mieć wyłacznie do siebie.

  • Pamiętaj, że jeśli model lub modelka ma kontrakt z agencją, powinieneś dołączyć jej nazwę.

  • Pamiętaj, by przypisać nazwiska projektantów odpowiednim nazwom plików, tak abyśmy mogli łatwo i bez pomyłek połączyć looki ze zdjęciami (prosimy nie pisz "po lewej, po prawej" , "pierwszy look, drugi look" etc - to opóźni publikację, gdyż sesja wróci do Ciebie do poprawki). Prawidłowo przypisany kredyt to np.  zdjęcie 01- top: Kenzo, skirt: Dolce&Gabbana, shoes: PRADA, accessories: vintage, etc.   Wszystkie kredyty ubraniowe należy dostarczyć w języku angielskim!

  • Jeśli masz stronę WWW lub prowadzisz konto na Facebooku, dodaj link do zgłoszenia, abyśmy mogli polecić je naszym czytelnikom. W przypadku posiadania obu, publikujemy tylko adres strony www. Jeśli wyślesz link do FB, powinien być on skrócony za pomocą odpowiedniej aplikacji FB.

  • W temacie maila wpisz swoje imię i nazwisko oraz nazwę edytorialu.

  • Jeśli przysyłasz zdjęcia w pionie - zadbaj o to, by miały tę samą wysokość i szerokość. Przycinanie zdjęć o kilka pikseli bardzo nas męczy ;-) i opóźni publikację. Możesz przesłać zdjęcia połączone w dyptyk.

  • Nie przyjmujemy zdjęć z zamieszonym logo autora.

  • Zgłoszenia wysyłaj na adres: antonina[at]confashionmag.pl

UWAGA! Przykładamy bardzo dużą wagę do kredytów i błędy raczej nam się nie zdarzają. Dlatego jeśli nie ma Cię w kredytach sesji, a brałeś udział w sesji, to znaczy, że nie zostałeś uwzględniony w zgłoszeniu - nie miej pretensji do nas, tylko wyjaśnij ta sprawę z osobą, która wysłała do nas zgłoszenie. Po publikacji nie będziemy mogli dopisać Cię do kredytów.

Choć staramy się odpowiadać na wszystkie zgłoszenia, jeśli zgłoszenie nie spełnia powyższych warunków, jest ono automatycznie odrzucone.

Prosimy o cierpliwość, wiemy że możesz chcieć wysłać swoje zgłoszenie do innego magazynu, dlatego postaramy się przyjrzeć Twojej sesji i odpowiedzieć Ci tak szybko jak to możliwe.
Prosimy, abyś dla formalności w treści maila dopisał Akceptuję warunki współpracy dostępne na www.confashionmag.pl i wyrażam zgodę na bezpłatną publikację przesłanych materiałów na stronie, w wydaniu specjalnym magazynu i w materiałach promocyjnych Confashion Magazine oraz na jego profilach społecznościowych. Oświadczam, że jestem  autorem zgłaszanych materiałów lub posiadam odpowiedni tytuł prawny do tego, aby wyrazić powyższą zgodę na publikację w Confashion Magazine. Jednocześnie posiadam tę zgodę od osób, których wizerunek znajduje się na zdjęciach i w przypadku sporów zwalniam Confashion Magazine z wprowadzania roszczonych przez te osoby zmian w publikacji.”



Dziękujemy :)

DZIENNIKARZE, REDAKTORZY, BLOGGERZY

Jeżeli chcesz, by Twoje teksty (artykuły, felietony, wywiady) zostały opublikowane na naszej stronie lub w wydaniu specjalnym magazynu, wyślij nam maila zawierającego dokument *.doc z tekstem (w przypadku przeznaczenia do publikacji na WWW) lub próbką tekstu (w przypadku przeznaczenia do publikacji w wydaniu specjalnym), który chciałbyś opublikować na adres redaktorzy@confashionmag.pl.

Co może pomóc w publikacji?

Tak, lubimy tematy kontrowersyjne! Cenimy ludzi, którzy nie boją się mówić co myślą o świecie mody, dać uzasadniona krytykę powszechnie chwalonemu lub pochwalić niedocenionego.


Moda jest dla nas częścią sztuki – jeśli Ty to także czujesz, pokaż to w swoich tekstach.
Stronimy od komercji, dlatego przede wszystkim szukamy tematów niszowych, cenimy „szperaczy”, którzy potrafią zainteresować słowem i powiedzieć więcej, niż oferują pozostałe serwisy modowe. Uwielbiamy ludzi kreatywnych, którzy nie myślą schematami, ludzi którzy idą pod prąd.


Jeśli prowadzisz blog nie wysyłaj nam tekstów na nim publikowanych. Stwórz dla nas coś specjalnego! Jeśli zainteresujesz naszych czytelników publikowanym u nas tekstem, oni na pewno odwdzięczą się wizytą na Twoim blogu.


Tematycznie poruszamy się wokół ciekawych, wschodzących w branży osób, trendów sezonowych, zawodów w branży, najnowszych kolekcji i pokazów, obserwowaniu salonów i ulicy. Jeśli któryś temat jest Ci szczególnie bliski, Twoje teksty spełnią nasze warunki, być może zaproponujemy Ci stała współpracę redakcyjną.

Wymogi techniczne:

  • Tekst przeznaczony do publikacji na stronie powinien mieć charakter felietonu i mieć długość około 1 strony A4.

  • Jeśli liczysz na publikację w wydaniu specjalnym tekst powinien mieć około 3 stron A4, może być felietonem, artykułem, reportażem lub ich odmianami.Tematyka tekstów do wydania specjalnego dostępna jest w zakładce "wydanie ekskluzywne".

  • Jeśli dołączysz do tekstu zdjęcia, podaj źródło z którego pochodzą oraz imię i nazwisko autora.

  • Jeśli prowadzisz blog lub stronę WWW, dołącz ich adresy, byśmy mogli polecić je naszym czytelnikom.

  • Jeśli liczysz na stałą współpracę, przy pierwszym zgłoszeniu napisz nam o swoich doświadczeniach w branży, o tematach jakie chciałbyś poruszać i pokaż nam jakim jesteś człowiekiem.

  • W temacie wpisz imię i nazwisko oraz dopisek blogger/reporter/dziennikarz.

  • Zgłoszenia wysyłaj na adres: dorota[at]confashionmag.pl

Prosimy abyś dla formalności w treści maila dopisał „Akceptuję warunki współpracy dostępne na www.confashionmag.pl i wyrażam zgodę na bezpłatną publikację przesłanych materiałów na stronie, w wydaniu specjalnym magazynu i w materiałach promocyjnych Confashion Magazine oraz na jego profilach społecznościowych. Oświadczam, że jestem  autorem zgłaszanych materiałów lub posiadam odpowiedni tytuł prawny do tego, aby wyrazić powyższą zgodę na publikację w Confashion Magazine. Jednocześnie posiadam tę zgodę  od osób, których wizerunek znajduje się na zdjęciach i w przypadku sporów zwalniam Confashion Magazine z wprowadzania roszczonych przez te osoby zmian w publikacji.”

Drodzy modele, modelki, makijażyści, styliści i inne osoby z teamu fotografa - w sprawie publikacji zdjęć rozmawiamy wyłącznie z fotografem i mamy prawo wykorzystać zgłoszony przez niego materiał. Jeśli nie godzicie się na publikację zdjęć, nie piszcie do nas w tej sprawie - zabezpieczajcie się przed tym spisując odpowiednią umowę z fotografem. 

Dziękujemy :)
 

Bardzo chętnie przyjmiemy wszelkie sugestie dotyczące tematów, które możemy poruszyć w magazynie. Piszemy również o blogach, który nas zaintrygowały, wiec jeżeli prowadzisz blog, zgłoś go do nas, a być może zrobimy o nim artykuł.


 

Dziękujemy!

UWAGA! JESTEŚMY MAGAZYNEM ONLINE. NIE DYSPONUJEMY WYDRUKOWANYMI EGZEMPLARZAMI, ANI ICH NIE PRZYGOTOWUJEMY, NIE DYSTRYBUUJEMY I NIE PRODUKUJEMY. JEŚLI ZALEŻY CI NA WERSJI DRUKOWANEJ - MOŻESZ JĄ ZAKUPIĆ PRZEZ NASZE KONTO NA PLATFORMIE MAGCLOUD. NIESTETY NIE MAMY WPŁYWU NA CENĘ NUMERU - ZALEŻY ONA OD ILOŚCI STRON I WYCENY MAGCLOUD. SZUKAMY JEDNAK ROZWIĄZANIA, KTÓRE UMOŻLIWI TAŃSZĄ DYSTRYBUCJĘ NUMERU DO POLSKI. JEŚLI CHIAŁBYŚ NAM W TYM POMÓC, BĘDZIEMY WDZIĘCZNI ZA SUGESTIE :-)